A szórólap, a legnépszerűbb marketing eszköz a kereskedelemben. A szabvány méretektől az egyediig. Nagyon széles a választék.
Alapanyag tekintetében is gondolkodhatunk az egyszerű ofszet (másoló) papíroktól a különlegesebb kreatív papírokig szinte bármiben. Attól függően, hogy milyen jellegű reklámanyagról beszélünk.
A szórólap a mai napig a legközismertebb offline marketingeszköz. Segít a reklámozásban. Tartalmazza az aktuális akciókat és kuponokat.
Hatékony eszköz az új és régi vállalkozásoknak egyaránt. Azonban a reklámanyag gyártás és nyomtatás során érdemes néhány dolgot figyelembe vennünk. Különben a kampányunk nem lesz sikeres.
Szórólap
Szórólap promóciós célra:
Először is át kell gondolnunk a reklámkampány célját. Vagyis azt, hogy mit akarunk vele elérni. Nagyjából ez meghatározza azt, hogy mekkora időszakot akarunk lefedni vele.
Azaz szezonális vagy egész évben tartó reklámról van-e szó. Ez határozza meg a szórólap legyártásának mennyiségét.
Hiszen nincs annál bosszantóbb, mint egy sikeresen futó kampány, aminek idő előtt elfogynak a kiosztható reklámanyagjai. Ugyanakkor a lejárt hirdetések felhalmozása sem túl szerencsés.
Mi következik mindebből. Annyi, hogy fel kell mérni a kapacitásunk, amit a reklámanyagok kiosztására tudunk fordítani.
Fontos belőni a célcsoportot, akiknek a kampány szól. Így könnyebb a helyszíneket meghatározni ahol osztogatjuk majd. Végül, de nem utolsósorban a “tálalás” is jelentős szereppel bír.
Vagyis másként reklámozunk egy huszonéveseknek szóló terméket. Na és persze megint másként célozzuk meg az idősebb korosztály érdeklődését.
A reklámanyagok lehetnek kétoldalasak (azaz méretre vágva egy lap 2 oldalon nyomva.) Vagy göngyölt, vagy Z-hajtásban hajtottak.
Alapanyag
Ajánlott papír típusok:
- Ofszet papír (fénymásoló papír)
- Műnyomó papír (fényesebb felületű)
- Egyedi elképzelésnél színes kreatív kartonok is rendelkezésre állnak
- 70-170g vastagság.
Forma
Ajánlott/elterjedt formátumok:
- A/6 (105 x 148 mm)
- A/5 (148 x 210 mm)
- A/4 (210 x 297 mm)
Továbbá leporelló, vagy Z hajtás esetén:
- LA/4 (99 x 210)
A szórólap mennyisége:
Ha a szórólapgyártás kis mennyiségben, digitálisan történik, nem költséghatékony.
Nagy mennyiség esetén ofszet gépeinkkel készítjük. Ennek a költségei jóval alacsonyabbak a digitálishoz képest. Mind a gyártási, mind az ügyfél oldalon.
A megrendelés folyamata
A kész (lehetőleg nyomdakész) grafikai anyagot e-mailben várjuk kedves megrendelőinktől, PDF formátumban, 2-3mm nyomdai kifutóval.
A kész (lehetőleg nyomdakész) grafikai anyagot e-mailben várjuk kedves megrendelőinktől.
PDF formátumban, 2-3mm nyomdai kifutóval.
Ellenkező esetben grafikai költségek merülhetnek fel. Ezek költségei nagy mennyiségnél elenyészőek. Viszont az elkészülési időt negatívan befolyásolhatja.
Megrendeléstől és az anyag beérkezésétől, maximum 2 munkanap az átfutási idő.
A készterméket zsugorfóliázva, egységes csomagokban adjuk át minden esetben.
Szórólap
Szórólap
Kinek ajánljuk a szórólapot?
- cégeknek,
- éttermeknek,
- magánszemélyeknek,
- akár kiszórással együtt.
A termékeink több nagy teljesítményű digitális és ofszet nyomdagépen készülnek. Így biztosítjuk ügyfeleink számára a méret- és pozíciópontosságot. Akár egy-, akár kétoldalas nyomtatás esetén. Az esetlegesen feltüntetett árak tájékoztató jellegűek. Tehát nem minősülnek ajánlattételnek.
Amennyiben felkeltettük az érdeklődést várjuk a megrendelést. Bármilyen felmerülő kérdés esetén keressenek bennünket.